reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Michalík

Michal Michalík

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  1x

vyštudovaný psychológ pracujúci mimo obor (HR, vyučovanie angličtiny) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Keď motyka vystrelí...

Michal Michalík

Keď motyka vystrelí...

Nikdy som nebol poverčivý, ale... Život mi znepríjemňovala jedna kolegynka a ja som sa rozhodol na ňu uvaliť kliatbu. Áno, aj keď som veľký skeptik. Hoci som na podobné veci neveril, zaklínací rituál som bral ako príjemnú zábavku, pri ktorej si človek vyleje hnev a ostane ako vysprchovaný. Zapichovanie špendlíkov do bábky v starostlivo pripravenej rituálnej miestnosti za mumlania fasácky znejúcich zaklínadiel sprevádzaných predstavami o tom, ako drahá kolegyňa na prechode pre chodcov chrumká pod kolesami auta, môže byť nakoniec celkom zmysluplne strávená sobotná noc. Či nasledujúci text vezmete ako realitu, hororovú fikciu alebo čistú recesiu, je na vás. Len to prosím vás neskúšajte.

  • 13. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Prečo sa neoplatí ísť študovať psychológiu?

Michal Michalík

Prečo sa neoplatí ísť študovať psychológiu?

Psychológia patrí podľa počtu záujemcov medzi najžiadanejšie odbory. Som toho názoru, že je tak z veľkej časti hlavne vďaka neinformovanosti záujemcov. Mám totiž silný pocit, že sa k nim nedostáva podstatná časť informácií o tom, čo ich čaká. Tento článok je venovaný im. Sám som bol pred pár rokmi v ich pozícií, preto mám dobrý obraz o tom, čo by mali vedieť pred tým, než vykročia na cestu do nešťastia. Tí ktorí ste práve v prvých ročníkoch, nečítajte prosím ďalej. Tí ktorí ste vyššie, pravdepodobne už aj tak všetko viete (Ak nie, bolo by načase).

  • 6. feb 2011
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 40 158x
  • 51
reklama
SkryťZatvoriť reklamu